Κάποτε, το 1986, συμμετείχα σε μια Ομάδα εργασίας του ΥΠΕΠΘ για την αλλαγή του αναλυτικού προγράμματος των αγγλικών στα Τ.Ε.Λ. Τ.Ε.Σ. Διορίστηκα το 1977 στην Τεχνική Εκπαίδευση και στην πορεία συνειδητά παρέμεινα εκεί μέχρι τη μετάλλαξή της απο μεταρρύθμιση - Αρσένη. Οι προτάσεις της ομάδας εγκρίθηκαν απο το Παιδαγωγικό Ινστιτούτο 100% γιατί βασίστηκαν σε πανελλαδική έρευνα που έκανε με ερωτηματολόγια που συμπληρώθηκαν απ΄όλους τους συναδέλφους και η μελέτη τους έδινε την πραγματική εικόνα και την αναγκαιότητα αλλαγών! Τότε, λοιπόν, το τοπίο στην Τεχνική άλλαξε. Το καινούριο ήταν πως για πρώτη φορά δόθηκε απο το 1987 η δυνατότητα λειτουργίας τμημάτων αρχαρίων και προχωρημένων στα Τεχνικά κι Επαγγελματικά Λύκεια, στους μαθητές ενός "κατώτερου θεού". Αποσύρθηκαν και τα απαράδεκτα βιβλία ορολογίας απο τα οποία και μόνον έπρεπε να διδάσκουμε τα παιδιά- εκδόσεις απο τον καιρό της χούντας! Σήμερα οι μαθητές ενός και δυο και τριών "κατώτερων θεών" δυστυχώς πληθαίνουν στα σχολεία μας και όχι μόνον στα σχολεία μας και χαίρομαι που μας δώσατε αυτή τη δυνατότητα άμεσης ενημέρωσης και επικοινωνίας γιατί αυτό μπορεί να δυναμώσει τη φωνή μας για να συζητήσουμε όχι μόνον αν πρέπει ή οχι να συνεχιστεί η δυνατότητα λειτουργίας τέτοιων τμημάτων, μα για το πώς θα φθάσουμε να κατακτήσουμε κάποτε, επιτέλους, να γίνει η αίθουσα των αγγλικών έργαστήριο γλώσσας, με πολλά PCs και οχι μόνον, για ν΄αλλάξει επιτέλους και το σημερινό τοπίο, που είναι τόσo, μα τόσο πίσω, απο άποψη δυνατότητας χρήσης και αξιοποίησης των εργαλείων των "νέων τεχνολογιών" για τη γνώση της γλώσσας!!! Ελπίζω στις δικές σας ενέργειες νεώτεροι φίλοι μου και σας ευχαριστώ που μου δώσατε τόση χαρά κι ελπίδα!!!!
Νέα, όψεις και απόψεις για την τεχνολογία, την εκπαίδευση και την τεχνολογία στην εκπαίδευση
Sharing ideas, news and views about technology and education
2 σχόλια:
nice colours!!!
Κάποτε, το 1986, συμμετείχα σε μια Ομάδα εργασίας του ΥΠΕΠΘ για την αλλαγή του αναλυτικού προγράμματος των αγγλικών στα Τ.Ε.Λ. Τ.Ε.Σ. Διορίστηκα το 1977 στην Τεχνική Εκπαίδευση και στην πορεία συνειδητά παρέμεινα εκεί μέχρι τη μετάλλαξή της απο μεταρρύθμιση - Αρσένη. Οι προτάσεις της ομάδας εγκρίθηκαν απο το Παιδαγωγικό Ινστιτούτο 100% γιατί βασίστηκαν σε πανελλαδική έρευνα που έκανε με ερωτηματολόγια που συμπληρώθηκαν απ΄όλους τους συναδέλφους και η μελέτη τους έδινε την πραγματική εικόνα και την αναγκαιότητα αλλαγών! Τότε, λοιπόν, το τοπίο στην Τεχνική άλλαξε. Το καινούριο ήταν πως για πρώτη φορά δόθηκε απο το 1987 η δυνατότητα λειτουργίας τμημάτων αρχαρίων και προχωρημένων στα Τεχνικά κι Επαγγελματικά Λύκεια, στους μαθητές ενός "κατώτερου θεού". Αποσύρθηκαν και τα απαράδεκτα βιβλία ορολογίας απο τα οποία και μόνον έπρεπε να διδάσκουμε τα παιδιά- εκδόσεις απο τον καιρό της χούντας!
Σήμερα οι μαθητές ενός και δυο και τριών "κατώτερων θεών" δυστυχώς πληθαίνουν στα σχολεία μας και όχι μόνον στα σχολεία μας και χαίρομαι που μας δώσατε αυτή τη δυνατότητα άμεσης ενημέρωσης και επικοινωνίας γιατί αυτό μπορεί να δυναμώσει τη φωνή μας για να συζητήσουμε όχι μόνον αν πρέπει ή οχι να συνεχιστεί η δυνατότητα λειτουργίας τέτοιων τμημάτων, μα για το πώς θα φθάσουμε να κατακτήσουμε κάποτε, επιτέλους, να γίνει η αίθουσα των αγγλικών έργαστήριο γλώσσας, με πολλά PCs και οχι μόνον, για ν΄αλλάξει επιτέλους και το σημερινό τοπίο, που είναι τόσo, μα τόσο πίσω, απο άποψη δυνατότητας χρήσης και αξιοποίησης των εργαλείων των "νέων τεχνολογιών" για τη γνώση της γλώσσας!!! Ελπίζω στις δικές σας ενέργειες νεώτεροι φίλοι μου και σας ευχαριστώ που μου δώσατε τόση χαρά κι ελπίδα!!!!
Δημοσίευση σχολίου